Epärelevantteja faktoja minusta

Kiviäkin kiinnostaa -typpinen postaus, koska miksipäs ei.

1. Puhun jatkuvasti itsekseni, kun olen yksin kotona. Toisinaan tajuan lenkillä, että alan puhua ajatuksiani ääneen. Jos joku näkee, leikin komentavani koiraa tai haukottelevani.

2. Suoritin peruskoulun jälkeen kaksoistutkinnon, kävin siis lukion ja ammattikoulun puolella hiusalan. Valmistumisen ja ylioppilaskirjoitusten jälkeen jatkoin lukiossa ja suoritin koko oppimäärän täyteen.

3. Olen ateisti, mutta harkitsin hetken teologian opintoja lukiossa. Suoritin puolen vuoden aikana kuusi kurssia uskontoa, koska olin utelias.

4. En ole koskaan oikein jaksanut panostaa opiskeluun, mutta siihen nähden mulla on todella hyvät todistukset. Monesti on tullut mietittyä, että mitäs jos olisi panostanut. Ehkä vielä joskus? Koulutuksia saa ehdottaa!

5. Olen kotoisin Pohjois-Savosta Keiteleeltä. Siellä on noin 2200 asukasta. Sairaanhoitajaksi valmistumisen jälkeen työskentelin siellä vuoden. En haluaisi muuttaa takaisin, mutta se on aina ja iankaikkisesti minun koti.

Koti <3

6. Olen asunut Keiteleen lisäksi Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa, Vantaalla ja nyt Helsingissä.

7. Aloitan aina lukemaan noin 7 kirjaa kerralla ja aika harvoin pääsen mitään niistä loppuun asti.

8. Mulla on purentavika ja haluaisin oikoa hampaani. Se on vaan harmillisen kallista hommaa.

9. Ihastun ihmisissä helpoiten silmiin, hymyyn ja luonteeseen. Pakarat on listalla siis vasta neljäntenä. Ja poikkeushan vahvistaa aina säännön. Että on tullut poikettua.

10. Otin ensimmäisen koirani Muhkun vuonna 2006 (paras koira ikinä koskaan missään milloinkaan) ja toisen koirani Nepen 2010 (toiseksi paras koira ikinä koskaan missään milloinkaan). Nyt on enää nuorempi jäljellä, mutta siinä on kyllä egoa useamman koiran edestä. FYI, Nepellä on myös hyvin voimakas varvasfetissi.

Neppe ja Muhku <3 

11. Olen harrastanut tanhua, pianonsoittoa, piirtämistä, runojen ja novellien kirjoittamista, showtanssia, spinningiä, juoksemista ja kaljan juontia. Kaljan juomista harrastan nykyään todella harvoin, mutta kuntosalilla olen käynyt 16-vuotiaasta saakka ja (astanga)joogasalille astuin ensimmäistä kertaa Oulussa vuonna 2013. Haluaisin kokeilla tankotanssia ja brassi jujutsua (joka jäi tänä syksynä välistä uupumuksen takia).

12. Olen 33-vuotias ja 158 senttiä pitkä. Ettäs tiiätte.

13. Haluaisin oppia seisomaan ja kävelemään käsillä, mutta en jaksa harjoitella. Ei se kauhean kaukana ole, että ehkä aika äkkiä oppisinkin. Tai en tiiä. Päälläseisonta on helpompaa, sitä teen melkein joka päivä.

14. Olen kärsimätön ja pelkään epäonnistumista. Haluaisin osata kaiken aina heti. Jooga on onneksi auttanut muuttamaan vähän suhtautumista keskeneräisyyteen.

15.  Kuuntelen paljon musiikkia, mutta en koskaan muista artistien tai biisien nimiä. Lähestulkoon kaikki genret menee, yleensä huudatan jotain biisiä monta päivää putkeen kunnes kyllästyn siihen lopullisesti. Musiikin pitää tuntua siinä osassa aivoja, jota sanotaan sieluksi. Sen pitää nostattaa tunteita tai keikuttaa kankkua, mielellään tietysti molempia.



16. Tykkään Fingerporista. Sarjasuosikit on Family Guy, American Dad, Big Mouth, Office (jenkkiversio), Suits, Moderni perhe ja Blacklist. F Is for Family on tällä hetkellä katsonnassa, kesti aika pitkään lämmetä sille, mutta se on yllättävän puhutteleva.

17. Mulla on ollut lyhyt sinimusta tukka. Tästä ei valitettavasti (onneksi) ole todistusaineistoa, koska ennen vanhaan ei otettu joka saatanan asiasta valokuvia.

18. Kaipaan luontoa ja järviä. Asun Sörkassa. Ei sovi yhteen.

19. Aloin seurustella 13-vuotiaana ja se homma kesti vähän vajaa parikymppiseksi. 13-vuotiaana ajattelin olevani aikuisempi mitä nyt 33-vuotiaana. Olen pahoillani vanhempieni puolesta kaikesta siitä päänsärystä ja harmaista hiuksista.

20. Olen pienestä asti pureskellut kynsiä. Sormien, en varpaiden. Nyt olen onnistunut vähän tauottamaan sitä hommaa, mutta se on hankalaa, koska teen sitä monesti täysin tiedostamatta. 



Kommentit

ota yhteyttä

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *

Suositut tekstit

728x90